Hjortevilt og viltforvaltninga i kommunen

Kommunen har eit overordna ansvar i forvaltning av hjortebestanden.

Landbrukskontoret samlar inn faktagrunnlag som bestandstal utifrå hjorteteljingar, og levevilkår ut i frå dyretal og slaktevekter.

Det er oppretta eit eige styre for Vik bestandsplanområde, og styrerepresentantane pr juni 2022 er:
Tore Røyrvik (Vik vest storvald), Ola Engum (Arnafjord storvald), Ivar Eilev Refsdal (Vik aust storvald), Harald Hanekam (representant for småvalda i aust) og Ole Morten Otterhjell (Fresvik storvald). Styret har eigne vedtekter.

Vik hjorteviltområde har hatt utarbeidde bestandsplanar sidan år 2016. I dag er 90,7% av teljande areal i kommunen tilslutta bestandsplanen.

Vik formannskap godkjende 09.06.22. bestandsplan for Vik hjorteviltområde, gjeldande for perioden frå år 2022-2024. Innafor området og perioden får styret løyve til å fråvike minstearealet - i flg. formannskapsvedtak sak 058/22.

På lenkja her finn du den sist godkjende bestandsplanen (PDF, 9 MB)
Oversikt over hjortevald i Vik kommune (PDF, 141 kB)
Statistikk på bestandsutvikling i t.d Vik hjorteviltområde kan du finne i lenkja her.
På denne lenkja får du visning av hjortevalda i kommunekartet

Heimel
Lokal forskrift for minsteareal hjort for Vik kommune FOR-2008-05-26-536