Jord i drift

Statsforvaltaren i Vestland har laga ein kort brosjyre «Jord i drift» som gjev ei god oversikt over regelverket som gjeld driveplikt og jordleige.

Invitasjon til å koma med innspel til revisjon av kommuneplanen sin arealdel

I samsvar med vedteken planstrategi for Vik kommune 2020-2023, tek kommune no opp att planarbeidet med revisjon av arealdelen til kommuneplanen.

Fagbrev i Helsefag

Vi gratulerar Dawit Brhane Weldu med gjennomført fagprøve i Helsefag.  Dawit har arbeida i Vik kommune i 7 år.

Første spadetak er teke i Vik helse- og omsorgssenter

Onsdag 20. april vart arbeidet med nytt helse- og omsorgssenter starta opp med ei enkel markering av første spadetak.

Flyktningar frå Ukraina og vår beredskap

Vik kommune er budd på å busetta flyktningar frå Ukraina på kort varsel. Dersom det er flyktningar som har komme til kommunen på eiga hand, ber me om at dei tek kontakt med Flyktningtenesta.

Ta omsyn til villreinen i påskefjellet!

Villrein på vinterbeite er sårbar for uroing. Om simlene skal få friske og levedyktige kalvar til våren treng dyra ro. Vær varsam og ta hunden i band!

Frivilligsentralen startar opp att

Frivilligsentralen er ein lokal møteplass for enkeltmenneske, lag/organisasjonar og det offentlege.

Tilskot til tiltak i beiteområde

Vik kommune har fått tildelt kr. 130.00,- og dei tre beitelaga i kommunen har høve til å søkja om tilskot innan 1. april.

Tid for å søkje SMIL-midlar - 1. april 2022

Formålet med SMIL-ordninga (spesielle miljøtiltak i jordbruket)er å ivareta natur- og kulturminneverdiane i kulturlandskapa til jordbruket, samt redusera ureininga frå jordbruket utover det som blir forventa gjennom vanleg jordbruksdrift.

Flyktningar frå Ukraina

Vik kommune bur seg på å busetta flyktningar frå Ukraina.