Manntal til offentleg ettersyn

Utleggingsmanntalet til kommunestyre- og fylkestingsvalet 2023 er lagt ut til offentleg ettersyn på Vik kommunehus.

Offentleg høyring - "Leve hele livet"

Innspel til temaplanen "Leve hele livet" kan sendast Vik kommune innan 23.08.23.

Restriksjonar mot vatning

På grunn av svært høgt forbruk, må vi innføre restriksjonar mot vatning i private hagar.

Momskompensasjon for frivillige organisasjonar

Lotteri- og stiftelsestilsynet skal fordele 2 milliardar kroner til frivillige lag og organisasjonar i 2023.

Sommarles 2023

Bli med på den kulaste lesekampanjen i sommar!  Alle elevar i 1. til 7. klasse i Vik kommune får med seg info om sommarles heim.

Feltarbeid i elvar og innsjøar

Undersøking av elvar og innsjøar for å kartleggje eventuell ureining.

Høyring og folkemøte - kommuneplanen sin arealdel for Vik kommune

Planframlegget for kommuneplanen sin arealdel er no ute på høyring og offentleg ettersyn. Det blir folkemøte i Fresvik, Framfjorden og i Vik.

Sommaravisa 2023

Sommaravisa er ei festival-avis som Gamalostfestivalen står bak.

Anløp cruiseskip 2023

Cruise anløp sommar 2023

Norcup 2023 - ein møteplass for deg som likar gaming

Norcup er ein nasjonal arena for e-sport der spelarar frå heile Norge kan delta.