To nye verksemder får miljøfyrtårnsertifikat

Ordførar Roy Egil Stadheim delte i dag ut sertifikatet til Highsoft AS og Linn Bad AS.

Vik formannskap held møte 06.10.2022

Møtet blir på kommunehuset - Vikjao møterom og startar kl. 12.00.

Nye opningstider - Vik legekontor

Vik legekontor har frå 28.09.22 endra opningstider.

Søknad om regionalt miljøtilskot (RMP) 2022

Alle føretak som kan søke produksjonstilskot i jordbruket, som har landbruksproduksjon i Vestland og som oppfyller vilkåra som vert stilte i dei ulike tilskotsordningane, kan søkje. Føretak som er registrerte i andre fylke kan såleis søke om tilskot, dersom dei driv areal eller har dyr på beite i Vestland. Beitelag som er registrerte i Einingsregisteret, og som oppfyller vilkåra som vert stilte i forskrifta, kan søke om tilskot til drift av beitelag. Søknadsportalen er alt opna (15. september), og søknadsfristen er 15. oktober. For beitelag gjeld eigen søknadsfrist; 15. november. Beitelaga skal søkje på eige skjema.

Velkommen til seniortreff på Velferdssenteret i Vik

Seniortreffet er ope torsdagar mellom klokka 11 - 15.

Støttekontakt - Vik kommune

Vik kommune har behov for DEG som støttekontakt.

Høyring - kulturhistorisk landskap av nasjonal interesse - Sogn og Fjordane

Klima - og miljødepartementet har bedt Riksantikvaren om å lage ei landsomfattande oversikt over kulturhistoriske landskap av nasjonal interesse (KULA).

Kul-Tur 29. - 30. oktober 2022

Har du lyst til å dansa, spela, synga og måle saman med andre ei helg?

Ny utlysing av SMIL-midlar

Resterande SMIL-midlar - 2022 vert utlyst med ny søknadsfrist - 27.09.22.

Straumstøtte for frivillige organisasjonar

Lotteri- og stiftelsestilsynet har opna for søknadar om straumstøtte, søknadsfristen er 7. september klokka 13:00.